תוכניות ארוכות טווח בישראל

כדי להכיר מקום באמת – באופן עמוק, מתמסר ובלתי נשכח – יש לצאת למסע כפול: חיצוני- הלומד את הסביבה, התרבות, האנשים והמורכבות, ומסע פנימי- הפוגש את המחשבות והרצונות, את הפחדים וגם את החלומות.
יד ביד עם פרויקט "מסע" של הסוכנות היהודית, בנינו תוכניות ערכיות וייחודיות המאפשרות לצעירים וצעירות יהודים מרחבי העולם לשהות כחמישה עד עשרה חודשים בישראל ולהכיר לעומק את כל חלקי הפסיפס המרכיב אותה. 

video
 

להתחבר לישראל מחדש

רגע לפני שמרוץ החיים מתחיל אנחנו מזמינים אותך לחוות חוויה חד פעמית ומעצבת חיים. חוויה שהיא הרבה מעבר ל"טיול". חוויה שטומנת בתוכה אינספור אפשרויות ויכולה לפתוח בפניך שביל נוסף במסלול המחכה לך.
החודשים בישראל יגרמו לך להכיר אותה בעוצמות חדשות ובקצב אחר לגמרי. הזמן יחלוף בלי להרגיש: טיולים מצפון עד דרום, שהות במיזמי התנדבות ותוכניות התמחות ייעודיות, לימודי עברית ולא פחות חשוב – הכרות מחודשת ועמוקה יותר עם הזהות היהודית. 

 

Additional value

מסע טללים

קשה שלא להתאהב בקסם של ישראל, במגוון האפשרויות שבה ובקשת הגוונים האינסופית שלה. 

 

אז מהי ישראל בשבילך? ערים תוססות שלא נרדמות  או אולי צורות התיישבות שאין כמוהן בכל העולם?
אנחנו יודעים שאין באמת תשובה אחת לשאלה ולכן, בתוכניות ארוכות הטווח שלנו נאפשר לך להכיר את ישראל בדרך מותאמת אישית, במהלכה אפשר למשל להתלמד בחברות היי טק, ללמד אנגלית בתיכונים ברחבי הארץ, להתמחות בקונדיטוריה וטבחות ואפילו להתנדב בקיבוץ האקולוגי הרדוף שבערבה.
*התוכניות שלנו מותאמות לדוברי אנגלית, רוסית וספרדית.

Additional value

תכנית Onward Israel – מסלולי התמחות בישראל

לעבוד וללמוד בישראל זה ממש לא חלום! זו יכולה להיות המציאות שלך לגמרי! ביוזמה משותפת של הסוכנות היהודית והקהילות היהודיות בצפון אמריקה הוקמה Onward Israel, תוכנית החושבת עשרה צעדים קדימה ומחברת בין מיזמים ועמיתים ישראליים ובין צעירים וצעירות ממש כמוך, המתעניינים בפיתוח קריירה בישראל ומעוניינים להתמחות וללמוד בארגונים המובילים במשק, ולהכיר את היום יום של החיים בארץ מזווית חדשה ומסקרנת

יש עוד דברים שנותרו ללא מענה?

אז נכון שניסינו לספר על כל העשייה שלנו, ועדיין כשיש ספק – אין ספק.
לכל שאלה שצצה אנחנו לגמרי כאן כדי לקרוא, לבדוק ולענות במלא תשומת הלב.

צור קשר
 
 
Leaf Leaf
Leaf Leaf