תיירות חינוכית בישראל

איך נוצר קסם?
כשמערבבים את אהבת ארץ ישראל עם אנרגיות טובות, צוות יצירתי וניסיון של חמישה עשורים, מתבלים בתוכן חינוכי מקורי, עדכני וייחודי, מחממים היטב ומגישים באהבה לתלמידי בתי הספר ברחבי הארץ, המחכים להתרגשות הגדולה שמלווה כל טיול באשר הוא. 

video
 

מתאהבים בארץ מחדש

שבירת השגרה השוחקת עם טיול המחבר בין כייף אולטימטיבי מחד וחיבור לטבע, לשורשים ולערכים מאידך, היא סוג של קסם חד פעמי היכול לגמרי להיות גם שלך.
חברת "טללים חוויות חינוכיות" מתכננת, מפיקה ומפעילה מערך חינוכי ולוגיסטי לטיולי בתי ספר ותנועות נוער ברחבי הארץ המחזיר את הניצוץ וההתרגשות האמיתית מטיולים בעזרת תוכניות אטרקטיביות ועדכניות ומסלולים המשלבים בין ישן לחדש. 

 

Additional value

כאן במיוחד בשבילך

כל ילד הוא יחיד ומיוחד, ולכל בית ספר אופי וצביון המייחדים אותו. לאחר שנכיר לעומק, ונלמד יחד על הצרכים של כל שכבה ושכבה, נוכל להציע טיול בלתי נשכח, כזה שלא רק ילווה אותם בין שבילי ישראל מוכרים ופינות חן נסתרות, אלא גם יעניק להם את הערך המוסף שלנו הכולל תוכן מפתיע ומדריכים מנוסים ומקצועיים.

Additional value

הפרטים שעושים את ההבדל

ערך מוסף הוא לא רק מס.. הוא בדיוק ההבדל הקטן בין "טוב" ל"מצויין". כי טיולים טובים יש הרבה, ומצוינים, כלומר כאלה בלתי נשכחים – יש מעט.
המדריכים המקצועיים והאכפתיים שהם חלק בלתי נפרד ממשפחת טללים, כמו גם תודעת השירות הגבוהה, ההקשבה והדאגה האמיתית לכל אחד ממשתפי הטיול הם אלה שעושים את ההבדל והופכים את טללים למובילה בתחומה. 

יש עוד דברים שנותרו ללא מענה?

אז נכון שניסינו לספר על כל העשייה שלנו, ועדיין כשיש ספק – אין ספק.
לכל שאלה שצצה אנחנו לגמרי כאן כדי לקרוא, לבדוק ולענות במלא תשומת הלב.

צור קשר
 
 
Leaf Leaf
Leaf Leaf