תיירות נכנסת לישראל

בשביל חוויה חד פעמית צריך מישהו שידע להראות את הדרך…
הדרך בין שבילי ישראל, הדרך שמסמנת נקודות מבט חדשות ומעוררות מחשבה, הדרך לגעת בלב ולהיכנס ללב.
וזה בדיוק מה שאנחנו ב"טללים תיירות נכנסת" עושים באהבה כבר חמישה עשורים –  בעזרת חשיבה יצירתית, תוכן יוצא דופן, הענקת משמעות במקומות הכי לא צפויים וצוות אכפתי ומקצועי.
נשמח להתאים גם לך טיול חינוכי בישראל המבוסס על תוכן איכותי, שירות ברמה גבוהה ויציקת משמעות חדשה לשורשיות הישראלית. 

video
 

כל הדרכים לחוות את ישראל

נופים מקראיים, ערים שוקקות חיים, טבע בראשיתי, סצנת תרבות ואמנות מלהיבה, ואינספור טעמים וריחות. כל אלה הם חלק קטן מהחוויה שמחכה לך, ולכל מי שמצטרף ל- Authentic Israel . כי בשבילנו טיול הוא הרבה מעבר לשבילים ולנופים מרתקים – הוא סיפור על קשר חדש ועמוק שיווצר בינך לבין המדינה. 

Additional value

תגלית

עבורנו תגלית היא הרבה מעבר לפרויקט חשוב שאנו לוקחים בו חלק משמעותי. זו חוויה משנת חיים המהווה גשר אמיתי לישראל עבור כל מי שלוקח בה חלק ונהנה מיוזמה חינוכית הגדושה בתוכן איכותי ומרתק.  

Additional value

קהילות יהודיות, תנועות נוער ומשפחות

ארגון טיולים מאורגנים מבוססי תוכן הוא ההתמחות שלנו ב"טללים תיירות נכנסת לישראל" ואנו נהנים כל פעם מחדש, להציע לקהלי יעד מגוונים החל מקבוצות מבוססות קהילה ועד לתנועות נוער את המוצר האיכותי ביותר שיש, המותאם על פי הגיל, תחומי העניין והמטרות. 

Additional value

פעילות חינוכית בינלאומית

חדשנות, תעוזה, עשייה טובה, תוכן איכותי ורצון להשפיע הן לא סיסמאות עבורנו – הן דרך חיים, שמלווה אותנו כבר חמישה עשורים בעשייה בישראל ומעבר לים בארה"ב, דרום אמריקה, אירופה, מזרח אסיה, אוסטרליה, סין ועוד. 

יש עוד דברים שנותרו ללא מענה?

אז נכון שניסינו לספר על כל העשייה שלנו, ועדיין כשיש ספק – אין ספק.
לכל שאלה שצצה אנחנו לגמרי כאן כדי לקרוא, לבדוק ולענות במלא תשומת הלב.

צור קשר
 
 
Leaf Leaf
Leaf Leaf