סיורי מורשת בעולם

יהדות התפוצות הותירה אחריה חותם מסקרן, מעשיר ומרגש ואנו מאמינים שאפשר ללמוד ממנו לא מעט על העבר, ובאותה נשימה – גם על העתיד. חברת "טללים אירופה" (Authentic Europe) מוציאה טיולים חינוכיים למוסדות חינוך באירופה, לקבוצות, ארגונים, מוסדות ומשפחות, תוך שימת דגש ניכר על טיולי מורשת ושמירה על הזיכרון החינוכי. 

video
 

לגלות, לחקור וללמוד

איך יוצרים זיכרון אמיתי? איך מספרים על ההיסטוריה לא רק עם מידע ונתונים אלא בצורה חווייתית ורב חושית המותאמת לדורות השונים?  ולא פחות חשוב – איך מצליחים לייצר אירוע שהוא לא פחות ממשנה חיים? 

עם Authentic Europe נטייל באירופה בדרך שונה: נגלה את האבנים שמסתירות לא מעט זיכרונות, נחקור את החיים היהודיים שהתקיימו לפני מלחמת העולם השנייה, נכיר יהודים ששרדו למרות הטבח הנורא, ונלמד על ההיסטוריה מזוויות חדשות ומקוריות. 

להפקת החוויה המושלמת אנו מציעים מערך לוגיסטי יוצא דופן הכולל השכרת אתרי לינה, אמצעי תחבורה, פעילויות בהתאמה אישית, קייטרינג ומזון כשר, השגחה רפואית ואבטחה. והדובדבן שבקצפת: צוות ההדרכה המקצועי שלנו שמלווה ודואג מההכרות הראשונית ועד לפרידה המרגשת. 

Additional value

סמינרים וסיורים לתלמידי בתי הספר

כדי שהעתיד יהיה ורוד יותר חשוב להשקיע בדור הבא שלנו – תלמידי בתי הספר, שחווים לעיתים בפעם הראשונה את היהדות בעוצמה חדשה. כל זאת, יחד עם הנאה מחדוות הגילוי של תרבות חדשה ולא מוכרת. 

Additional value

מחנות קיץ לנוער היהודי בתפוצות

בשנים האחרונות אנו מפעילים רשת של מחנות קיץ באירופה שנועדו להעמקת הקשר עם מדינת ישראל ונערכים בשיתוף עם תנועות הנוער מארצות המוצא של המשתתפים. 

Additional value

תמונה משפחתית – סיורים של פעם בחיים

כשהעבר פוגש את ההווה ההתרגשות מגיעה למחוזות חדשים. כי סיפור משפחתי כמו שלך יש רק אחד, ואין כמו מראה עיניים בכדי להעביר את הזיכרון וההיסטוריה הפרטית מדור לדור. נשמח לארגן לך ולבני משפחתך סיור ייחודי בהתאמה אישית. 

מותגים וחברות בתחום הסיורי מורשת בעולם

יש עוד דברים שנותרו ללא מענה?

אז נכון שניסינו לספר על כל העשייה שלנו, ועדיין כשיש ספק – אין ספק.
לכל שאלה שצצה אנחנו לגמרי כאן כדי לקרוא, לבדוק ולענות במלא תשומת הלב.

צור קשר
 
 
Leaf Leaf
Leaf Leaf