כנסים, אירועים ותיירות

תכנון, ארגון, הפקה והפיכת חלומות למציאות הם חלק יום יומי מהותי מהפעילות שלנו ב"טללים", הממלא אותנו בסיפוק גדול במיוחד. עם צוות מקצועי ומסור נוכל יחד ללוות אותך באירועים בסדרי גודל שונים החל מטיולי גיבוש ונופשונים, דרך ארגון כנסים ומיצגים ועד הפקת ועידות ותערוכות. כל אחד מהאירועים האלה הוא עולם ומלואו ועדיין – הוא האחד שלך, ומי כמונו מבינים עד כמה הוא חשוב לך. במהלך שנות פעילותינו אנו מחדשים ומתחדשים, לומדים וצמאים לדעת כדי להביא לך את המפרט והתכנים האיכותיים והעדכניים ביותר לאירוע הגדול הבא שלך. 

video
 

הופכים חלום למציאות

חלומות לא נועדו להישאר על הכרית. במיוחד כאלה שאמורים להותיר חותם בלתי נשכח. עם אנשי המקצוע הטובים והמיומנים ביותר, שמכירים כל פינה נסתרת וכל מקום ייחודי שנפתח, ועם צוות שדואג לפרטים הקטנים והגדולים בו זמנית נתרגם את החלום שלך למציאות.
לאחר שנקשיב לצרכיך הייחודיים נתאים לך את האירוע הטוב ביותר עבורך ונלווה אותך לכל אורך הדרך מהפגישה הראשונה לעד לחיוכים שבסיום החוויה.  

 

Additional value

הכנסים שלנו

הפקת כנס עלולה להיות חוויה מורכבת במיוחד. ההתנהלות מול הספקים, הפקת חומרי הדרכה, בחירת המקום הראוי ואפילו מציאת אמצעי המחשה והקרנה. עם רקורד עשיר של חמישה עשורים, והפקת אלפי כנסים של חברות ישראליות ובינלאומיות, נשמח לסייע לך בכל מה שקשור לכנס הבא שלך, החל מכתיבת תכנים ושילוב תוכן אומנותי וכלה באחריות על הלוגיסטיקה והבינוי, משלב התכנון ועד לביצוע.

Additional value

​האירועים שלנו

כדי ש"ארוע" יהפוך ל"חוויה בלתי נשכחת" כל מה שצריך זה חשיבה יצירתית בהתאמה אישית – וזו בדיוק, בתוספת עוד כמה תבלינים שייחודיים לנו, המומחיות שלנו בטללים.
השקות נוצצות, אירועי גיבוש לעובדים וקידומי מכירות שיווקיים הם רק חלק קטן מהעשייה שלנו המבוססת על בניית קונספט ייחודי, פירוק כל אתגר לגורמים קטנים וחיבורם צעד אחר צעד, עד ליצירת ארוע שלא יפסיקו לדבר עליו.

Additional value

ימי כיף וגיבוש

הגוף שלנו דומה למכונית, ובדומה לה גם אנחנו מדי פעם צריכים לתדלק את הנפש, לשבור את השגרה ולהנות מיום כייף שיוצר חוויות משותפות, רגעים אותנטיים ובעיקר מזרים חמצן עד האתנחתא הבאה.
אז איך יראה יום הכייף הבא של החברה שלך? בדיוק כמו בדמיון שלך ואפילו קצת יותר. כי עם הקריאטיב המדויק, היצירתיות ורמת התכנון והביצוע הגבוהות שלנו, אין לנו ספק שבסיום הארוע נתחיל לתכנן כבר את זה שאחריו. 

Additional value

הנופשים שלנו

בין אם "נופש" עבור הארגון שלך הוא מלון מפנק בצפון או מתחם אוהלים ייחודי בדרום, מה שבטוח זה שכדי שהוא לא יהיה עוד "אחד" מאין ספור אחרים, כדאי לצקת לתוכו ערך מוסף, וכזה שלא ישכחו אף פעם.
אנחנו בטללי אוהבים אנשים ומבינים שארוע כזה מעורר ציפיות – ובצדק, ולכן נעשה את המירב כדי שהוא יצליח בעזרת הצוות המיומן שלנו שמארגן, מפיק ומנהל נופשים  לחברות בישראל תוך שימת דגש על יציקת תוכן וערך מוסף חוויתי ויצירתי. 

יש עוד דברים שנותרו ללא מענה?

אז נכון שניסינו לספר על כל העשייה שלנו, ועדיין כשיש ספק – אין ספק.
לכל שאלה שצצה אנחנו לגמרי כאן כדי לקרוא, לבדוק ולענות במלא תשומת הלב.

צור קשר
 
 
Leaf Leaf
Leaf Leaf